Casehulp staat voor:
“Carina’s Administratieve en Secretariële Eenmanszaak-hulp”.
Het idee achter Casehulp is ontstaan na gesprekken met diverse ZZP-ers en eenmanszaken.
Daaruit bleek dat veel bedrijven of ZZP-ers die zich bijvoorbeeld uitlenen aan andere mensen, vaak op bepaalde momenten geen tijd kunnen vrijmaken voor het maken van de offertes, het verwerken van hun administratie, of het verrichten van andere handelingen op allerhande kantoorgebied. Zij zijn gewoonweg te druk met het werk waar ze zelf voor staan.
Op zo’n moment is het wel eens handig om iemand achter de hand te hebben, die in tijdnood wat werkzaamheden kan verrichten.

Of wat gebeurt er als u een serieuze schriftelijke klacht ontvangt van een klant? Moet u dan meteen een jurist of advocaat inschakelen, of zou het makkelijk zijn om iemand te kunnen bellen die op dat moment een nette brief op kan stellen om met de klant te corresponderen en zo nader tot een compromis te komen?

Maar ook de uit te voeren telefoontjes of de aanmaningen voor uw debiteuren zijn werkzaamheden die vaak blijven liggen.

Deze, maar nog tal van andere werkzaamheden kan Casehulp voor u uitvoeren… tegen een betaalbaar tarief, afgestemd op de werkzaamheden die u op dat moment uitgevoerd wilt hebben.

Neemt u contact met mij op of stuurt u mij de werkzaamheden waarmee u tijdelijk omhoog zit via offerte@casehulp.nl en u ontvangt snel een offerte-op-maat.
Ik hoop u snel te mogen helpen…

Met vriendelijke groet, Carina