De volgende onderdelen kan Casehulp voor u invullen:

  • Administratie inboeken in ZZP informer of King of eventueel boekhoudprogramma van opdrachtgever.
    Het is tevens mogelijk om uw administratie bij mij in beheer te laten, waardoor u geen boekhoudprogramma hoeft aan te schaffen.
    Op een bepaalde afgesproken moment (eens per week, maand of kwartaal, al naar gelang de grootte van uw administratie) kom ik bij u langs of levert u uw administratie bij mij in.
    Het is ook mogelijk om hier een vaste prijs per periode voor af te spreken.
    Tevens kan Casehulp de aangifte omzetbelasting voor u verzorgen.
  • Uitwerken van offertes
    U hebt de gegevens van de klant en de globale offerte op een kladblokje of in uw hoofd.
    Casehulp maakt er een nette offerte van, geheel in huisstijl.
  • Facturering.
    Wellicht ontbreekt het u aan tijd om de facturen op tijd de deur uit te krijgen.
    Geen nood; bespreek telefonisch of per mail wat gefactureerd dient te worden, en Casehulp werkt ze uit in huisstijl.
  • Klachtenbehandeling, zowel mondeling als schriftelijk.
    U kent dat wel: als doet u nog zo uw best, er kan altijd een probleem optreden met een van uw klanten.
    Moet u dan gelijk een dure advocaat of rechtsbijstand inschakelen?
    Welnee….
    Vaak is een klant al enigszins tevreden gestemd als u schriftelijk tot een goede oplossing probeert te komen.
    Casehulp kan u ook daarbij helpen.
  • Calculaties uitvoeren in Profel- offerteprogramma.
    Vanuit mijn werkverleden heb ik gewerkt met een rekenprogramma voor kozijnen.
  • Crediteuren- en debiteurenbewaking
    De rekeningen zullen op tijd betaald moeten worden, en daarvoor is een goede debiteurenbewaking noodzakelijk.
    Er zal eerst geld van uw klanten moeten binnenstromen, alvorens u de rekeningen weer kunt betalen.
    Het nabellen of aanmanen van klanten met een betalingsachterstand kost tijd; Casehulp kan dit voor u verzorgen.
  • Dataverwerking en uitwerken van overeenkomsten/contracten. 
    Topdrukte op uw kantoor; nieuwe artikelen moeten toegevoegd worden, of al uw klanten moeten in een nieuw systeem geplaatst worden… dataverwerking komt nooit op een geschikt moment.

terug naar “wat kan Casehulp”